takiris
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:23, 26 Lip 2007 Temat postu: Tranining Room |
|
|
Naprawde nie mam co robic ze pisze takie skrypty
1. Robimy pokuj (nie wiekszy niz 10x10).
2. Ustawiamy jako dom tylko nie wstawiamy PZ. Wstawiamy dzwi i sciany.
3. Do npc wklejamy:
QUOTE
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Fafarin" script="data/npc/scripts/monk.lua" access="3">
<look type="57" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3128"/>
</npc>
A plik nazywamy fafarin.xml
4. W npc/scripts robimy plik: monk.lua a w nim wklejamy:
QUOTE
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if (msgcontains(msg, 'siema') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Czesc ' .. creatureGetName(cid) .. '! , moge ci wynajac na pol godziny to miejsce do trenowania. Jak chcesz powiedz "tak".')
focus = cid
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'siema') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Jest zajete. Przyjdz za godzine albo idz do drugiego pokoju.')
elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()
if msgcontains(msg, 'tak') or msgcontains(msg, 'TAK') then
selfSay('Prosze bardzo. Masz godzine, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
selfSay('/owner ' .. creatureGetName(cid) .. '')
elseif msgcontains(msg, 'zegnaj') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Do widzenia, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
selfSay('/owner')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30*60 then
if focus > 0 then
selfSay('/owner')
selfSay('Wykup kolejne pol godziny!!')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Do widzenia.')
selfSay('/owner')
focus = 0
end
end
end
Opis dzialania: NPC ustawia ownera "domku" na gracza ktory wykupil to miejsce. Gdy gracz odejdzie NPc ustawia wnera na nikogo
Post został pochwalony 0 razy
|
|