Forum Wszystko o Tibii i Ots Strona Główna

Śmietniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Tibii i Ots Strona Główna -> Skrypty do Ots
Autor Wiadomość
takiris
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:20, 26 Lip 2007    Temat postu: Śmietniki

Bardzo przydatna rzecz pozwalajaca utrzymac jakotaki porzadek.
Przy serverach z ogromną mapą komenda /clean trwa niestety zbyt długo a wiec kosze sa nieodzowne


Znajdz to w game.cpp :

POD:

CODEif (!thing)
return;

Item* item = dynamic_cast<Item*>(thing);
Creature* creatureMoving = dynamic_cast<Creature*>(thing);
Player* playerMoving = dynamic_cast<Player*>(creatureMoving);
Player* player = dynamic_cast<Player*>(creature);

Position oldPos;
oldPos.x = from_x;
oldPos.y = from_y;
oldPos.z = from_z;

WKLEJ TO:

CODEif(toTile)
{
Thing *tothing = toTile->getThingByStackPos( stackPos );
Item *toItem = dynamic_cast<Item*>( tothing );
if( toItem && !playerMoving && !creatureMoving && toItem->getID() == 1777 )
{
switch( item->getID() )
{
//Undeleteable items
case 1770: //Barrel
case 1774: //Barrel
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "Sorry, not possible.");
player->sendCancelWalk();
return;
break;

default:
removeThing( playerMoving, oldPos, item, true );
return;
break;
}
}
}

Id itemow skonfigurowane dla tibi 7.6

Dla starszych wersji wystarczy zmienic id beczek i dustbin-a


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Tibii i Ots Strona Główna -> Skrypty do Ots Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin