takiris
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:25, 26 Lip 2007 Temat postu: Maszyna do łączenia run. |
|
|
Wiem, że to nie pierwszy tego typu temat więc nie pisze autora skryptu bo go nie znam.
Maszyna do łączenia run.
scripts/ sklejacz.lua
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local dorune = {x=205, y=107, z=6, stackpos=1} -- pozycja drugiej runki
local rune = {x=206, y=107, z=6, stackpos=1} -- pozycja pierwszej ruki
local max = 100 -- maksymalnie ilosc ladunkow,ktora mozna polaczyc.
local getrune = getThingfromPos(rune)
local getrune2 = getThingfromPos(dorune)
local dodane = (getrune.type + getrune2.type)
if ((item.uid == 9001) and (item.itemid == 1945 or item.itemid == 1946)) then
if (dodane.type <= max) then
doTransformItem(getrune2.uid, getrune2.itemid, dodane)
doRemoveItem(getrune.uid, 1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Maksymalna ilosc ladnunkow,ktore mozesz polaczyc to '..max..'.')
end
end
endi w actions.xml dopisujemy:
Kod:
<action uniqueid="9001" script="sklejacz.lua" />i dźwigni dajemy UID na 9001.
__________________
Post został pochwalony 0 razy
|
|