FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wszystko o Tibii i Ots Strona Główna
->
Skrypty do Ots
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum- zasady
----------------
Regulamin
Gdzie expić?
Poradniki
Wszystko o OTs
----------------
Skrypty do Ots
Mapy
Problemy z Ots-HELP
Nasze własne serwery Ots
Poradniki do Ots
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
takiris
Wysłany: Czw 17:17, 26 Lip 2007
Temat postu: Policjant
W folderze data/npc/scripts tworzymy plik o nazwie Policjant.lua i wklejamy do niego:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if (msgcontains(msg, 'hi') and focus == 0) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Co jest ' .. creatureGetName(cid) .. ' , witam porządny obywatelu ?')
focus = cid
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'fuck') then
selfSay('/kick ' .. creatureGetName(cid) .. '')
elseif msgcontains(msg, 'nie') then
selfSay('Masz za swoje brudasie ' .. creatureGetName(cid) .. ' ,i nie pokazuj mi się tu więcej.')
elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')
elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
end
Potem w folderze data/npc tworzymy plik o nazwie Policjant.xml i wklejamy do niego:
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Policjant" script="data/npc/scripts/Policjant.lua" access="3">
<look type="128" head="20" body="100" legs="50" feet="99"/>
</npc>
Na końcu otwieramy plik data/world/npc.xml i przed:
</npclist> wklejamy :
<npc name="Policjant" x="133" y="51" z="7"/>
x-pozycja z
y-pozycja y
z-pozycja z
To Tyle
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin