FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wszystko o Tibii i Ots Strona Główna
->
Skrypty do Ots
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum- zasady
----------------
Regulamin
Gdzie expić?
Poradniki
Wszystko o OTs
----------------
Skrypty do Ots
Mapy
Problemy z Ots-HELP
Nasze własne serwery Ots
Poradniki do Ots
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
takiris
Wysłany: Czw 16:20, 26 Lip 2007
Temat postu: Śmietniki
Bardzo przydatna rzecz pozwalajaca utrzymac jakotaki porzadek.
Przy serverach z ogromną mapą komenda /clean trwa niestety zbyt długo a wiec kosze sa nieodzowne
Znajdz to w game.cpp :
POD:
CODEif (!thing)
return;
Item* item = dynamic_cast<Item*>(thing);
Creature* creatureMoving = dynamic_cast<Creature*>(thing);
Player* playerMoving = dynamic_cast<Player*>(creatureMoving);
Player* player = dynamic_cast<Player*>(creature);
Position oldPos;
oldPos.x = from_x;
oldPos.y = from_y;
oldPos.z = from_z;
WKLEJ TO:
CODEif(toTile)
{
Thing *tothing = toTile->getThingByStackPos( stackPos );
Item *toItem = dynamic_cast<Item*>( tothing );
if( toItem && !playerMoving && !creatureMoving && toItem->getID() == 1777 )
{
switch( item->getID() )
{
//Undeleteable items
case 1770: //Barrel
case 1774: //Barrel
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "Sorry, not possible.");
player->sendCancelWalk();
return;
break;
default:
removeThing( playerMoving, oldPos, item, true );
return;
break;
}
}
}
Id itemow skonfigurowane dla tibi 7.6
Dla starszych wersji wystarczy zmienic id beczek i dustbin-a
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin